قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

حموم رفتنه یه دختر

1ـ لباساشو رو درمیاره، رنگ روشن ها رو تو یک سبد و تیره ها رو تو یکی دیگه میگذاره.


2ـ در حموم رو از تو قفل میکنه، جلوی آیینه می ایسته، شکمش رو که تمام مدت داده بود تو، میده بیرون و شروع میکنه به غر غر و ایراد گرفتن از نقطه نقطه بدنش.

 

3ـ در کمد رو باز میکنه انواع شامپو و صابون معطر مخصوص پوست صورت، مو، بدن، کف پا و ... رو بیرون میاره و می چینه رو لبه وان.

 

4ـ موهاش رو با شامپوی نارگیلی تقویت کننده! پرپشت کننده! براق کننده و...میشوره و هفده دقیقه ماساژ میده.

 

5ـ یکبار دیگه با همون شامپو موهاشو میشوره!

 

6ـ نرم کننده معطر پرتقالی رو به موهاش میماله تا 100 میشماره!

 

7ـ سی و پنج دقیقه زیر دوش می مونه. خوب آخه باید خیالش راحت بشه که تمام مواد شیمیایی از موهاش پاک شده. وگرنه بعد از حموم موها وز میکنه.

 

8ـ خمیر ریش داداشی رو کش میره و شیش کیلو خالی میکنه رو ساق پا و دست و پشت لب. بعد یه تیغ بر میداره و یا علی. آی

 

9ـ موهاش رو حسابی می چلونه! حوله رو مثل عمامه می پیچه دور سرش. تو آیینه خودشو ورانداز میکنه. از اینکه در اثر کشش حوله چشم و ابروش کشیده شده! احساس خوشگلی می کنه و یه ماچ گنده واسه عکس خودش تو آیینه میفرسته!

 

10ـ خوشحالیش زیاد دوام نمیاره. چون یه جوش سرسیاه بی اجازه نوک دماغش سبز شده!

یک پسر در حمام

 

1ـ همون طور که رو تخت نشسته، لباساشو میکنه. هر کدوم رو پرت میکنه یه گوشه اتاق!

 

2ـ نیم وجب حوله رو میگیره دور باسنش و میره به سمت حموم...

 

3ـ می ایسته جلوی آیینه. شکمش رو میده تو. بازو میگیره. فیگور چپ! فیگور راست! نیم ساعت قربون صدقه خودش میره! (این قد و بالا رو ببین چه کرده .لای لای لالای لای) مامان جونش هم از تو آشپزخونه تایید میکنه.

 

4ـ زیر بغلش رو بو میکنه و رنگ چهره ش بر میگرده. سبز، آبی، بنفش!

 

5ـ در کمد شامپو ها رو باز نمیکنه چون اصلا توش چیزی نداره!

 

6ـ با قالب صابون سبزش زیر بغلهاشو کف مالی میکنه. یه عالمه مو می چسبه به صابون!

 

7ـ با همون صابون صورت و مو و بدنش رو هم میشوره..

 

8ـ نرم کننده مو؟؟؟؟؟؟؟ برو بابا...

 

9ـ زیر دوش میگوزه و به خاطر اکو شدن صداش تو حموم، کر کر میخنده...

 

10ـ دو دقیقه بعد دوباره میزنه زیر خنده، آخه این دفعه بوش رسیده به دماغش...

 

11


ادامه مطلب
[ 7 / 1برچسب:, ] [ 15:48 ] [ معین .نرگس. الینا ]

الهی نمیری چه دافی شده حال میده......


 

ببخشید خوشگل خانوم قصد ازدواج که ندارید احتمالا...

راستی اگه به ادامه مطلب بری اوباما هم خانومیه واسه خودش...

 


ادامه مطلب
[ 7 / 1برچسب:, ] [ 10:31 ] [ معین .نرگس. الینا ]

عشق يعني اينکه تو باور کني

مي تواني يک نفر را خر کني

کذب را هنگام فعل مخ زني

آنچنان گويي که خود باور کني

با دروغي جور شد گر امر خير

راست را هرگز مبادا شرکني

عشق همچون طايري توخالي

است راست گر در آن رود پنچر کني

مي شود چون موم در دستت اگر

از خودت حرف قلمبه در کني

مي تواني گر چه هستي بي سواد

شعرهاي خوشگلي از برکني:

"تن مپوشانيد از باد بهار”

نقل قول از شخص پيغمبر کني

"بر سر عشاق گو طوفان ببار”

چتري از اغراق را بر سر کني

"خيز و جهدي کن چو حافظ تا مگر”

وصف جام و باده و ساغر کني

بعد يک مقدار تمرين، کذب محض

مي شود جاري چو لب را تر کني

مي شود او عا شق تعريف هات

اندکي لب را اگر ترتر کني!


ادامه مطلب
[ 7 / 1برچسب:, ] [ 10:26 ] [ معین .نرگس. الینا ]


 

به اطراف نگاه می کند: در مهمانی ها و کلوب ها زنان متاهل معمولاً علاقه ای به اینطرف و آنطرف نگاه کردن نداشته و به دنبال همراهی برای خود نمی گردند. اما دخترهای مجرد پیوسته مشغول نگاه کردن به اطراف در جستجوی مردی برای همراهی هستند.

 

به شما نگاه می کند و لبخند می زند:  نگاه کردن معمولاً جزء اولین علائم علاقه است. و اگر می بینید که زنی شما را عمیقاً نگاه می کند و لبخندی روی لبانش است، به این معنی است که دوست دارد شما را هم امتحان کند. پس جلو بروید.

 

با مردها در مهمانی صحبت می کند: اگر می بینید که زنی با مردها در فاصله های مختلف صحبت می کند، نشاندهنده ی این است که طالب گفتگو است. جلو رفته و سر صحبت را باز کنید تا بیشتر در مورد او بفهمید.

 

با سایر زوج ها با ناراحتی نگاه می کند: اگر از دور مشغول نگاه کردن به او هستید و می بینید که با ناراحتی به سایر زوج ها نگاه می کند، احتمالاً یاد زمان هایی افتاده است که خود نیز کسی را در کنارش برای همراهی داشته است. اینجاست که شما باید وارد عمل شوید.

 

حرکاتش به خوبی بیان می کند که مجرد است: زبان جسماني یک فرد خیلی چیزها می تواند در مورد او بازگو کند. مطمئناً اگر زنی متاهل باشد موهای خود را افشان نمی کند و اینقدر به سادگی سمت مردها نمي رود. اگر اینقدر شجاعت دارید که به او نزدیک شوید، جلو رفته و ببینید که زبان جسماني او چه می گوید:

  • کسی که به صندلی تکیه داده و دست به سینه نشسته است: "جلو نیا وگرنه با پاشنه ی کفشم می کوبم توی صورتت."
  • کسی که به آرامی بازو و پایش را لمس می کند: " بیا با هم صحبت کنیم."

 

زياد صحبت ميكند: اگر مثلاً با یکی از زنان همکارتان شروع به صحبت می کنید، و در یکی از این گفتگوها به شما می گوید که سگی به اسم پاپی دارد، آشپزی زیاد می کند، هر هفته به باشگاه می رود، و به کلاس های هنری نیز می رود به این معنی است که مجرد است و همه ی این کارها را برای مشغول نگاه داشتن خود انجام می دهد.

 

معمولاً با دخترها برای گردش بیرون می رود: زنان متاهل اگرچه با دوستان دحترشان هم بیرون می روند اما وقت زیادی را هم برای بیرون رفتن با مردشان صرف می کنند. اگر می بینید که زنی فقط و فقط با دخترها بیرون می رود نشان دهنده این است که مردی برای بیرون رفتن با خود ندارد.

 

با سایر مردها می رقصد: اگر می بینید که زنی در یک میهمانی با مردهای متعدد و مختلفی می رقصد (و می دانید که با یک گروه دختر به آن مهمانی آمده است) می تواند نشاندهنده ی این باشد که با مردی رابطه ندارد و در صدد برقراری ارتباط و شروع یک رابطه است.

 

رفتاری بسیار دوستانه دارد: تجربه نشان می دهد که زنان متاهل در مقایسه با زنان مجرد رفتاری کمتر دوستانه با سایر مردها دارند. وقتی می بینید که زنی با همه مردها بسیار دوستانه و مهربانانه برخورد می کند، احتمال این وجود دارد که مجرد باشد. 

 


 

[ 7 / 1برچسب:, ] [ 10:23 ] [ معین .نرگس. الینا ]

یه ضرب المثل چيني ميگه: اگه خدا به زنا اعتماد داشت پلمب نمي افريدشون،پس توام اعتماد نكن

[ 7 / 1برچسب:, ] [ 10:21 ] [ معین .نرگس. الینا ]


ببر يا دختر ؟؟ بسيار جالب

http://dl-dj.persiangig.com/Girl-or-Tiger/the_best_bodyarrt_ever_001.jpg

http://dl-dj.persiangig.com/Girl-or-Tiger/the_best_bodyarrt_ever_002.jpg

http://dl-dj.persiangig.com/Girl-or-Tiger/the_best_bodyarrt_ever_003.jpg

 
 
   

http://dl-dj.persiangig.com/Girl-or-Tiger/the_best_bodyarrt_ever_004.jpg

http://dl-dj.persiangig.com/Girl-or-Tiger/the_best_bodyarrt_ever_005.jpg

http://dl-dj.persiangig.com/Girl-or-Tiger/the_best_bodyarrt_ever_006.jpg

 

[ 6 / 1برچسب:, ] [ 16:57 ] [ معین .نرگس. الینا ]

بيشترين روابط جنسي خارج از چارچوب يعني ۶۰ درصد از اين روابط در محل‌كار افراد و بيشتر در ساعات دو و سه بعد از ظهر كه وقت استراحت و ناهار است صورت مي‌گيرد…


نتايج يك نظرسنجي كه از سوي اتحاديه حمايت از خانواده‌ها در ايتاليا انجام شده‌است نشان مي‌دهد نيمي از همسران خارج از چارچوب روابط زناشويي، روابط جنسي نامشروع دارند و اين ميزان هم در حال افزايش است.
به گزارش خبرگزاري آكي ايتاليا اين موضوع مورد انتقاد شديد خانواده ها قرار گرفته و نگرانيهاي جدي را در خصوص عدم رعايت كردن مسايل اخلاقي ايجاد كرده است.
همچنين اين نظرسنجي نشان داده است مردان ايتاليايي نسبت به زنان خود وفاي كمتري دارند و ۵۵ درصد از آن‌ها اعتراف به روابط جنسي خارج از خانه كرده‌اند. اين در حالي است كه ۴۵ درصد زنان اعتراف به‌چنين روابطي دارند.
شهر ميلان در شمال اين كشور نيز پايتخت خيانت است چرا كه شبكه‌هاي اجتماعي اينترنتي و مخصوصا فيس‌بوك خوراك‌دهنده زناي سريالي در آن‌جا است.
اين نظرسنجي نشان داده است بيشترين روابط جنسي خارج از چارچوب يعني ۶۰ درصد از اين روابط در محل‌كار افراد و بيشتر در ساعات دو و سه بعد از ظهر كه وقت استراحت و ناهار است صورت مي‌گيرد.
هفتاد درصد از روابط به‌صورت موردي و مابقي روابط ادامه‌دار است. ميانگين سن خيانت به همسران ۴۴ سال بوده و غالبا همسراني كه از اين روابط مطلع‌ مي‌شوند به‌صورت مسالمت‌آميزي با اين موضوع برخورد مي‌كنند.
اخيرا در بعضي مناطق ايتاليا سختگيريهاي جدي تري در خصوص حريم زن و مرد به كار گرفته شده است

[ 6 / 1برچسب:, ] [ 16:55 ] [ معین .نرگس. الینا ]

با سلام

لطفا" با حوصله بخوانید چون من با حوصله تایپ کردم.

منبع: روزنامه خراسان تاریخ هفتم بهمن 1389

همسرم خسته و بی حوصله بود و هر وقت می خواستم حرفی بزنم یا می گفتم بیرون برویم و چند دقیقه ای با هم قدم بزنیم او با لحنی تند جواب می داد و می گفت: من هم اگر از صبح تا شب در خانه مفت می خوردم و می خوابیدم هوس گشت و تفریح به سرم می زد و...! برخوردهای سرد و بی روح مجید برای من که تازه ۲ ماه از آغاز زندگی مشترک مان می گذشت خیلی ناراحت کننده بود و از طرفی خانواده ام در مشهد نبودند تا حداقل بتوانم با آن ها رفت و آمد کنم و از تنهایی در بیایم. در این شرایط به ناچار تصمیم گرفتم بعضی روزها خودم را بدون اطلاع شوهرم با قدم زدن در پارک یا رفتن به خیابان ها سرگرم کنم. زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری شفای مشهد افزود: متاسفانه شوهرم از نظر روابط عاطفی و زناشویی خیلی سرد بود و هیچ توجهی به من که با هزار امید و آرزو پا به خانه اش گذاشته بودم نشان نمی داد. دوست داشتم برای یک بار هم که شده از دست پخت، سلیقه و خانه داری ام تعریف کند و یا حداقل نظری دهد من با این همه دلتنگی اشتباه بزرگی کردم و با پسر جوانی آشنا شدم که خیلی چرب زبان و حیله گر بود. او در نزدیکی خانه ما زندگی می کند و متاسفانه در مدت کوتاهی آنقدر با هم خودمانی شدیم که هر موقع دلم می گرفت با او درددل می کردم. پسر جوان ابتدا ادعا می کرد فقط در حد گفت وگو و دیدار در پارک با هم در ارتباط باشیم اما...؟! زن جوان چند ثانیه ای مکث کرد و در حالی که اشک می ریخت افزود:متاسفانه امروز پلیس من و آن پسر جوان را در داخل خانه مان دستگیر کرد و سرافکنده و شرمسار شده ام. اعتراف می کنم که به آخر خط رسیده ام و به مجید هم حق می دهم که می گوید طلاقت می دهم.

بحث خیانت مردان به زنان از گذشته تا به حال بوده است ولی اکنون در بسیاری از مقالات در رابطه با خیانت زن به شوهر میخوانیم. آری مدتی است از اینگونه موارد در روزنامه ها و رسانه های دیگر میخوانیم که زن به علت کمبود عاطفه با کسی دیگر دوست شده است و رابطه نامشروع ایجاد میکند و زمانی که میپرسند به چه دلیل خیانت کردی با پاسخ کلیشه ای چون کمبود محبت داشتم روبرو میشویم

[ 6 / 1برچسب:, ] [ 16:53 ] [ معین .نرگس. الینا ]



بعد از مدتی او را صیغه كردم و بعد از ازدواج موقت متوجه شدم كه...
حسادت انگیزه‌یی شد تا زن 34 ساله برای انتقام از همسر صیغه‌یی خود دست به اقدام عجیبی بزند.
این زن وقتی دید پسر 24ساله علاقه‌یی به زندگی با وی ندارد، خودرویش را به آتش كشید و او را تهدید به اسیدپاشی كرد!
ماجرای آشنایی این زن و مرد زمانی آغاز شد كه اواخر آذرماه سال جاری زن جوانی به نام هانیه در میهمانی یكی از دوستانش شركت كرد. هانیه در مراسم تولد دوستش دل به یك جوان شیك‌پوش به نام مهران بست و آن شب آنها یك رابطه دوستانه را آغاز كردند.

2 ماه بعد
10‌بهمن‌ماه سال جاری مهران پسر 24 ساله روبروی میز بازپرس دادسرای شهید هاشمی نشست و گفت: من بخاطر تیپ و چهره‌ام علاقه خاصی به هنرپیشگی داشتم و می‌دانستم اگر وارد این حرفه شوم، موفق خواهم شد.
آن شب در میهمانی، هانیه سر صحبت را با من بازكرد و مدعی شد آشنایی دارد كه می‌تواند از من یك هنرپیشه معروف بسازد. رویای هنرپیشه شدن كافی بود تا رسیدن به آرزوهایم را در گرو زندگی با هانیه ببینم. هانیه 10سال از من بزرگ‌تر است و 2سال پیش از شوهرش طلاق گرفته بود. وی افزود: بعد از مدتی او را صیغه كردم و بعد از ازدواج موقت متوجه شدم كه چه كلاهی سرم رفته است. چون حرف‌های هانیه دروغ بود و برخلاف آنچه تصور می‌كردم او مخالف هنرپیشه‌شدن من بود. در حالی كه مدت صیغه ما در حال تمام‌شدن بود من با دختر دیگری آشنا شدم و از زندگی هانیه بیرون رفتم.

بعد از تمام شدن مدت ازدواجمان، هانیه مرتب با من تماس می‌گرفت و می‌گفت باید مهلت صیغه را تمدید كنم. اما من هرچه به او می‌گفتم دیگر حاضر به ادامه زندگی با یك زن فریبكار نیستم، گوشش بدهكار حرف‌هایم نبود تا اینكه چند وقت پیش وقتی از خانه‌ام بیرون آمدم، در كمال ناباوری خودرو مزدا خود را در دود و آتش دیدم. همان لحظه متوجه شدم كه این توطئه هانیه است كه برای انتقام‌جویی از من خودرو‌یم را به آتش كشیده است. وی در ادامه افزود: آن روز هانیه با من تماس گرفت و مرا تهدید به اسیدپاشی كرد. بعد از این تصمیم گرفتم از این زن توطئه‌گر شكایت كنم. بعد از شكایت پسر جوان، بازپرس پرونده دستور بازداشت زن توطئه‌گر را صادر كرد. این زن 34 ساله وقتی پیش روی بازپرس قرار گرفت پذیرفت خودرو جوان مورد علاقه‌اش را آتش زده است. وی گفت: من عاشق تیپ و ظاهر مهران شدم تا جایی كه بدون او نمی‌توانم زندگی كنم!

آن شب در میهمانی وقتی متوجه شدم او به بازیگری علاقه دارد ناچار شدم برای به دست آوردن او دروغ بگویم تا او حاضر شود با من زندگی كند. از طرفی من در زندگی اولم شكست خوردم و بعد از طلاق تنها در آپارتمانم زندگی می‌كنم. با مهران آشنا شدم تا تنهایی‌هایم پرشود.
وی افزود: مهران مرا صیغه كرد و وارد زندگی‌ام شد.
اوایل همه‌چیز خوب بود اما بعد از مدتی متوجه شدم كه مهران با دختر جوانی آشنا شده و قصد ازدواج دارد، همچنین مدت صیغه ما نیز به پایان رسید و مهران دیگر تلفن‌های مرا جواب نمی‌داد. آنقدر عاشق او بودم كه نمی‌توانستم بدون او زندگی كنم. حسادت همه وجودم را فرا گرفته بود تا جایی كه مهران را تهدید به اسیدپاشی كردم تا مهلت صیغه را تمدید كند. اما او باز هم حاضر به زندگی با من نبود به همین خاطر نقشه یك انتقام‌جویی را طراحی كردم. روز حادثه با یك گالن بنزین جلوی خانه مهران رفتم و در فرصتی مناسب خودروی مزدای او را به آتش كشیدم.
همه این انتقام‌جویی بخاطر عشق و علاقه من به او بود و در این بین چیز دیگری نبود. با اعترافات این زن انتقام‌جو، بازپرس پرونده قرار بازداشت موقت وی را صادر كرد و زن توطئه‌گر با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

[ 6 / 1برچسب:, ] [ 16:46 ] [ معین .نرگس. الینا ]

۸سالگی:

 

دخترها:خاله بازی

پسرها:به شغل ایندشون فكر كردن

۱۲سالگی:

دخترا:ارایش كردن

پسرا:درس خوندن

۱۵سالگی:

دخترا:به پسر فكر كردن

پسرا:به اینده فكر كردن

۱۸سالگی:

دخترا:به پسر فكر كردن

پسرا:به دانشگاه فكر كردن

۲۰سالگی:

دخترا:به ازدواج

پسرا:به پیشرفت كردن

۲۵سالگی:

دخترا:به ترشیدگی

پسرا:همچنان به پیشرفت فكر كردن

۳۰سالگی:

دخترا:به مردن

پسرا:به ازدواج



 

[ 6 / 1برچسب:, ] [ 9:8 ] [ معین .نرگس. الینا ]

 

دختری از کوچه باغی میگذشت
یک پسر در راه ناگه سبز گشت

 

در پی اش افتاد و گفتا او سلام
بعد از ان دیگر نگفت او یک کلام


دختر اما ناگهان و بی درنگ
سوی او برگشت مانند پلنگ


گفت با او بچه پروی خفن
می دهی زحمت به بانویی چو من؟


من که نامم هست آزیتای صدر
من که زیبایم مثال ماه بدر


من که در نبش خیابان بهار
میکنم در شرکت رایانه کار


دختری چون من که خیلی خانمه
بیست و شش ساله _مجرد_دیپلمه


دختری که خانه اش در شهرک است
کوی پنجم_نبش کوچه_نمره شصت


در چه مورد با تو گردد هم کلام
با تو من حرفی ندارم والسلام



[ 6 / 1برچسب:, ] [ 9:6 ] [ معین .نرگس. الینا ]

 

دختر بودن یعنی تمام عمر پای آینه بودن!

دختر بودن یعنی پنکک زدن به جای صورت شستن!

دختر بودن یعنی پس این چایی چی شد؟؟!

دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های درپیت

دختر بودن یعنی همونی باشی كه مادر و خاله و عمه ت هستن

دختر بودن یعنی انتظار خاستگار مایه دار!

دختر بودن یعنی چرا خونه اونقد کثیفه ؟؟!

دختر بودن یعنی دخترو چه به رانندگی؟

دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول كنی پاشی چایی بریزی!

دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن!

دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری كه تو عقدنامه نوشته باشه!

دختر بودن یعنی شنیدی شوهر سیمین واسه ش یه سرویس طلا خریده 12 میلیون؟

دختر بودن یعنی ببخشید میشه جزوه تونو ببینم؟!

دختر بودن یعنی برو تو ، دم در وای نستا!

دختر بودن یعنی لباست 4 متر و نیم پارچه ببره!

دختر بودن یعنی خوب به سلامتی لیسانس هم كه گرفتی دیگه باید شوهرت بدیم!

دختر بودن یعنی كجا داری میری؟!

دختر بودن یعنی تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم!

دختر بودن یعنی كی بود بهت زنگ زد؟! با كی حرف میزدی؟!

دختر بودن یعنی خیلی خودسر شدی!


[ 6 / 1برچسب:, ] [ 9:5 ] [ معین .نرگس. الینا ]


اگر بخواهیم خانم ها را با جغرافیای جهان مقایسه کنیم چیزی می شود شبیه ادامه مطلب؛

در سنین ۱۵ - ۲۰ سالگی مثل افریقاست.
نصف استعدادهاش شکوفا شده، نصفش هنوز دست نخوره است.

در سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی مثل امریکاست.
همه استعدادهاش شکوفا شده و از هر نظری به تکامل رسیده.

در سنین ۳۰ تا ۳۵ سالگی مثل ژاپن و هند هست.
خیلی خیلی خون گرم، باهوش و زیبا

در سنین ۳۵ تا ۴۰ سالگی مانند فرانسه است.
بعد از جنگ نصفش خراب شده، اما هنوز جذاب

در سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی مانند آلمان است.
جنگ رو باخته ولی هنوز به آینده امیدواره.

در سنین ۵۰ تا ۶۰ سالگی مانند روسیه است.
گشاده رو و آرام است ولی کمتر کسی اشتیاق رفتن به نزدش را دارد.

در سنین ۶۰ تا ۷۰ سالگی مانند انگلیس است.
با گذشته خاطرات درخشان اما بدون آینده روشن.

بعد از ۷۰ مثل سیبری است.
همه می دونند کجاست، ولی کسی حاضر نیست به نزدش بره!

نکته: خانم های ایرانی از ۳۰ سال پیرتر نمی شوند.




[ 6 / 1برچسب:, ] [ 9:4 ] [ معین .نرگس. الینا ]
صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 34 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1247
بازدید کل : 415905
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::